Własna strona dla samorządowca na wybory samorządowe

Data: 2010-04-29 
Drukuj PDF Wyślij link

Konferencja o internecie i marketingu politycznym

Autor: Piotr Siłka 

Już za tydzień 6 maja w Warszawie odbędzie się konferencja Elektroniczne (sieciowe) narzędzia marketingu politycznego (wyborczego). To już ostatnie dni by zgłosić swój udział.

Na program konferencji składają się następujące tematy:

  • Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi - Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki "Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce")
  • Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej - prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)
  • Strategie marketingowe na rynku politycznym - Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
  • Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami - Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
  • Spam polityczny (e-maile, sms-y) - aspekty prawne i wizerunkowe - Piotr Waglowski (Vagla.pl)
  • Segmentacja rynku wyborczego - Andrzej Falkowski (SWPS)
  • Internet jako narzędzie kampanii negatywnej (reklama banerowa i na stronach www) - Wojciech Cwalina (SWPS)


Organizatorem wydarzenia jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Koszt udziału jednej osoby w seminarium to 600 zł + 22% VAT. Więcej informacji na stronie http://www.cpi.com.pl/imprezy/2010/mp/index.php